Сценарій
позакласного заходу
з
англійської мови
Учитель англійської мови ІІ категорії
Мукомел Людмила Василівна
Метою
проведення свята англійської мови «Englishparty» є
удосконалення знань, вмінь та навичок отриманих на уроках англійської мови,
розширення світогляду та ерудиції учнів; розвиток їх творчих здібностей,
самостійності, естетичних смаків; виховання любові й шанування людей свого
рідного краю і країни, мова якої вивчається, а також формування вміння
концентрувати увагу, логічно викладати думки, заохочувати учнів до роботи над
собою; виховувати інтерес до вивчення англійської мови.
Обладнання:
гарно прикрашений актовий
зал, виставка творчих
робіт учнів та
найкращих учнівських зошитів «Thebestwriter»,виставка портретів англійських та американських письменників.
Ведучий 1:
Hello, dearfriends!!!
Ведучий 2:
Добрий вечір, шановні присутні! Ми раді вітати вас на
грандіозному концерті.
Ведучий 1:
Сьогодні на вас чекає сплеск позитивних емоцій…
Ведучий 2 :
…буревій популярних пісень…
Ведучий 1: …
та відкриття потужних талантів!
Ведучий 2:
Саме сьогодні ми станемо свідками видовищного шоу!
Ведучий 1:
Зараз на цю сцену вийдуть молоді та яскраві таланти.
Ведучий 2:
Ваша підтримка підбадьорить учасників і додасть їм впевненості. Не будьте
пасивні чи байдужі, від вас залежить успіх наших талановитих учасників.
Ведучий 1:
До того ж не забувайте, що наш концерт особливий!!! Адже він присвячений тижню
іноземної мови!
Ведучий 2: І
саме на цьому шоу ви зрозумієте наскільки всім нам зрозуміла і знайома чарівна
ENGLISH мова! Тож не завадить трохи інформації
.
Інформаційний блок
Ведучий 1:
ENGLISH, asaninternationallanguage, – одна з найпоширеніших мов світу, якою розмовляє
близько пів більйона людей, причому половина з них вважають її MOTHERtongue – рідною мовою. Важко сказати яка кількість людей
її вивчає зараз.
Ведучий 2:
80% ділового спілкування відбувається англійською мовою.
Ведучий 1:
90% інформації в Інтернеті викладено inEnglish.
Ведучий 2: English is a national language of United
Kingdom, the USA, Canada, Australia and New Zealand.Itisanofficiallanguagein 44 countries.
Ведучий
1Давайте подивимося презентацію та
дізнаємося багато нової інформації про English – speakingcountries.
(учні розповідають про англо – мовні країн озвучуючи презентацію.)
Ведучий
2:Дякуємо вам
.
Ведучий 1: Половина
світової наукової літератури написана англійською мовою.
Ведучий 2: Itisalanguageofagreatliterature.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ведучий 1:
Так, англійська мова – це мова таких грандіозних письменників, поетів та драматургів
як Вільям Шекспір, Джордж Гордон Байрон, Чарльз Діккенс, Бернард Шоу, Джек Лондон, О. Генрі…
Ведучий 2: …
які зробили величезний внесок у скарбницю світової літератури.
Ведучий 1:
Тож помилково вважати English лише сухою
мовою ділового спілкування та технічного обслуговування.
Ведучий 2:
Оцініть ліричність, гармонійність та ніжність англійської мови у віршах,
які виконають учні нашої
школи.
Вірші
Ведучий 1:
Найважливішу роль у поширенні Englishlanguage відіграла
музика. Вже декілька поколінь у всьому світі вивчає англійську за текстами
пісень мегапопулярного британського гурту минулого століття “Beatles”. Найбільш романтичною
серед їхніх пісень є пісня Пола Макартні “Yesterday”, яка й досі не сходить з рейтингів хіт-парадів. Зустрічайте Неклюдову
Діану, ученицю 8 класу з піснею “Yesterday”. Youarewelcome, Діана!! ( Звучить пісня “Yesterday”)
Yesterday, all my troubles seemed
so far away
Now it look as though they're here to stay
Oh, I believe in yesterday
Suddenly, I'm not half the man I used to be
There's a shadow hanging over me
Oh, yesterday came suddenly
[Chorus:]
Why she had to go I don't know, she wouldn't say
I said something wrong, now I long for yesterday
Yesterday, love was such an easy game to play
Now I need a place to hide away
Oh, I believe in yesterday
Ведучий 1:Не
переймайтеся якщо зрозумієте не всі слова, оскільки емоції, хвилювання,
відчуття, якими діляться учасники свята,
будуть зрозумілі кожному.
Ведучий 1:
Осінніми вечорами, коли плачуть небеса і зорі падають на похилені трави,
далекими стежками серед незвіданих всесвітів блукає кохання. Мов та пісня,
неосяжна і незбагнена, блукає воно.
Ведучий 2: І
як його знайти, як його покликати серед цих невідомих шляхів? Бо так і полине
від тебе, не торкнеться твого серця, заблукавши десь там у далеких степах, не
залишивши навіть споминів, лише гіркі сподівання.
Ведучий 1:
Про найпрекрасніше і найглибше з людських почуттів розкажуть чарівні, ніжні,
романтичні дівчата. Вони можуть донести
зміст пісні до кожного серця. Унікальні, талановиті дівчата, що не
припиняють дивувати нас своїм співом.
Ведучий 2:
Зустрічайте бурхливими оваціями учениць
із 8 класу із композицією Стіві Вандера “IjustcalltosayIloveyou”.
(Звучить пісня “IjustcalltosayIloveyou”)
No New Years Day to celebrate,
No chocolate covered candy hearts
to give away,
No first of spring, no song to sing,
In fact, here's just another ordinary day.
No April rain,
no flowers' bloom,
No wedding Saturday within the month of June.
But what it is is something true
Made up of these three words that I must say to
you.
Chorus:
I just called to say
I love you;
I just called to say how much
I care;
I just called to say
I love you,
And I mean it from the bottom
of my heart.
No summer's high, no warm July,
No harvest moon to light
one tender August night,
No autumn breeze, no falling leaves,
Not even time for birds to fly to southern
skies.
To fill your heart like no three wordscould ever
do.
No Libra sunNo Halloween
No giving thanks to all the Christmas joy you
bring
But what it is, though old so new
To fill your heart like no three words could
ever do
Ведучий 2: Always be moving forward!
Ведучий 1: Never stop investing!
Ведучий 2: Never stop improving!
Ведучий 1: Never stop doing something new!
Ведучий 2:Я
згоден, “Via est
vita”, тобто «Рух – це життя».
Нас завжди захоплює щось новеньке.
Ведучий 1:тож
зустрічайте наших молодих
і талановитих акторів,
які покажуть добре
всім відому виставу
“LITTLEREDRIDINGHOOD”
Scene I
Little Red
Riding Hood: My name is Little Red Riding
Hood. Good morning, children.
Children: Good morning, Little Red Riding Hood.
Mother: Little Red Riding Hood,
Little Red Riding Hood! Where are you?
Little Red
Riding Hood: I am here, Mother. What’s the
matter?
Mother: Little Red Riding Hood! Today
is your grandmother’s birthday. Take a cake, some apples and a jug of honey to
her.
Little Red
Riding Hood: All right, Mother.
Mother:Don’t speak to anybody on the
way. Don’t stop in the wood. And don’t pick any flowers or mushrooms there.
Little Red
Riding Hood: All right, dear Mother.
Good-bye!
Mother:Good-bye, darling.
(Little Red Riding Hood goes out.)
Scene II
(Little Red Riding Hood in the wood.)
Little Red
Riding Hood: How nice it is in the wood.
There are many trees, flowers and mushrooms. I’ll pick some flowers for my
grandmother.
(The Wolf
appears.)
The Wolf: I am big and grey. I live in the wood. I want to eat up Little Red Riding
Hood. Hush, children! (He goes up to
Little Red Riding Hood.) Good morning, Little Red Riding Hood.
Little Red
Riding Hood: Good morning, Mr. Wolf.
The Wolf: Where are you going, Little Red Riding Hood?
Little Red
Riding Hood: I am going to my grandmother.
It’s her birthday today.
I take a cake, some apples and honey
to her.
The Wolf: Where does she live, your grandmother?
Little Red
Riding Hood:She lives in a little house in
the wood near the river.
The Wolf: Is it far from here?
Little Red
Riding Hood: No, it is not.
The Wolf: Well, good-bye, Little Red Riding Hood.
Little Red
Riding Hood: Good-bye, Mr. Wolf.
Scene III
(The Wolf comes to Grandmother’s house and knocks at the door)
Grandmother: Who is there?
The Wolf: It’s me, Little Red Riding Hood.
Grandmother: Come in,
darling.
(The Wolf runs up to Grandmother and wants to catch her up, but she runs
away. The Wolf puts on Grandmother’s dress and cap and sits down on a chair.
Soon Little Red Riding Hood appears near Grandmother’s
house.)
Little Red
Riding Hood (singing):
Clap, clap, clap,
Rap, rap, rap,
I’m knocking at the door,
Tap, tap, tap.
The Wolf:Who is there?
Little Red
Riding Hood: It’s me, Little Red Riding
Hood.
The Wolf: Come in, my dear.
Little Red
Riding Hood: Good morning, Granny.
The Wolf: Good morning, Little Red Riding Hood.
(Little Red
Riding Hood puts the basket on the table and comes up to Granny.)
Little Red Riding Hood: Many happy returns of the day!
The Wolf: Thank you, my dear.
Little Red Riding Hood: What big eyes you have, Granny!
The Wolf: The better to see you, my dear.
Little Red Riding Hood: What big ears you have, Granny!
The Wolf: The better to hear you, my dear.
Little Red Riding Hood: What sharp teeth you have, Granny!
The Wolf: The better to eat you up!
(And the
Wolf jumps and wants to catch Little Red Riding Hood, who is shouting “Help!
Help!”Grandmother and the Hunter come in.
The Hunter shoots and the Wolf falls down.)
Grandmother: Oh, thank you very much!
The Hunter: Oh! It’s really nothing.
Grandmother, the Hunter, Little Red Riding Hood: That’s the
end of the
story. Did you like it, children?
Children: Yes, we did! Thank you!
Ведучий 1: Давайте подякуємо нашим
неперевершеним акторам!
Ведучий 2: Давно хочу запитати тебе: чому саме
англійська?
Ведучий 1: Ну це очевидно. Тому що “English is the key which opens the door of the
world”.
Ведучий 2: Одним словом це шанс!
Ведучий 1: Так, це шанс на покращення життя і
можливість знайти престижну роботу.
Ведучий 2: Шанс на отримання освіти міжнародного стандарту.
Ведучий 1: Шанс мати друзів по всьому світу і
багато подорожувати.
Ведучий 2: Шанс вийти за межі однієї країни,
культури, мови і…
Ведучий 1:… і заміж за принца.
Ведучий 2: Так, це шанс змінити своє життя.
Разом: We want to speak perfect English! We want to change our life!
Ведучий 1: Давайте
посміхнемося і разом заспіваємо
пісню «Smile», тобто «усмішка».
With a smile a gloomy day is bright
And a rainbow in the sky at once appears.
Share your smile and everything’s all right
And it will return to you and will be near.
R e f r ai n
Then for sure clouds in the sky
Will be merry, dancing high.
A grasshopper’ll take at once a tiny fiddle.
From blue streams all rivers start.
Give a smile from all your heart!
Give a smile from all your heart, (Twice)
Just from the middle.
Відусмішкисонячноївмить
Найсумнішийдощик плакать перестане,
Соннийліс
ураз загомонить
І заплеще,
мовдолоньками, листками.
Ведучий 1: All is well that ends well. Як кажуть англійці: «Добре те, що добре закінчується». Добігло кінця
наше cвято, присвячене англійській мові.
Ведучий 2: У наш час, знати English абсолютно необхідно кожній освіченій
людині, кожному грамотному спеціалісту.
Ведучий 1: Великий німецький письменник і діяч Гете
сказав: “Hewhoknowsnoforeignlanguagedoesnotknow his own one”.
Ведучий 2: Іншими словами: «Той хто вивчає іноземну
мову – краще пізнає свою».
Ведучий 1: We study English in order to use a computer and
Internet;
Ведучий 2: to read books, magazines and newspapers;
Ведучий 1: to travel and work abroad;
Ведучий 2: to make friends and communicate;
Ведучий 1: in business and sport;
Ведучий 2: to get information;
Ведучий 1: to understand films;
Ведучий 2: to be modern;
Ведучий 1:and, of course, to sing songs.
Ведучий 1:Пам’ятайте, саме від нас залежить, яким буде наше життя.
Ведучий 2:Тож, давайте робити кроки у правильному напрямку щодня.
Ведучий 1: Дякуємо всім за увагу та підтримку.
Ведучий 2: Goodluck!
Ведучий 2: До нових зустрічей!
Britain American Rome
Ukraine Australian Madrid
Spain Italian Paris
France English Kyiv
Australia Ukrainian London
Italy Spanish
Washington
Russia French Sydney
Подорож в країну англійської мові
(конкурси, вікторини, ігри)
Мета: систематизація набутих знань,
формування творчих стосунків між учнями і вчителями, прищеплення поваги до
традицій англомовних країн, мотивація навчальної діяльності школярів, розвиток
кругозору учнів; розширення знань дітей про життя англомовних країн.
Обладнання: друковані
завдання до конкурсів, малюнки, приладдя.
Хід свята
Слово вчителя:
Сьогодні у нас
незвичайний урок
Сьогодні ми
зробимо ще один крок,
В країну
прекрасну, країну чудову,
Де всі
полюбляють англійську мову.
Діти, сьогодні ми вирушаємо в
захопливу й пізнавальну мандрівку до країни English. Але туди
непросто дістатися. Ми маємо подолати багато перешкод. Ми маємо дізнатися хто
знає англійську мову краще.
I. We have
three teams:
1.
“Wonderfuls” Motto:
It is better to do well than to say well.
2.
“Friendship” Motto:
A friend in need is a friend indeed.
3.
“Unusuals” Motto:
Everything comes to him who waits
II.
Warming-up
Make up the words: c, w, a, n, i, e, r,
s, u, m, t.
III. Competition
for the captains. Match the rhymes:
dog – frog tall – ball know - go
clock – sock cat – fat town – down
box – fox cap – map red – bed
car – star hair – fair cock – clock
IV. Guess the
riddles
1.
I am black and red and blue
I
draw a picture for you. (Pencil)
2.
It is a tree. It is always green.
We
decorate it at the New Year Day. (A fir-tree)
3.
I have leaves but I am not a tree
I
tell stories. You can read me. (A book)
4.
I have no feet but I can go.(clock)
5.
It is a big animal
It gives milk
What is it? (Cow)
6.
It is a green animal.
It
can swim and jump.
What
is it? (Frog)
7.
I am little
I
am grey. I am afraid of cats.
I
am a … (Mouse)
8.
I am grey or white.
I
can run and jump.
I
like carrots and cabbage.
What
am I? (Hare, Rabbit)
V. Magic box.
1. Name 5 school subjects.
2. Name 5 days of the week.
3. Name 5 vegetables
4. Name 5 fruits
5. Name 5 sports games.
6. Name 5 colors.
7. Name 5 countries.
VI. Find the odd word.
1. Cricket, classroom, tennis, golf
2. England ,
Italy , Kyiv , Spain
3. Robot, drum, dress, car
4. Singer, driver, man, doctor
5. Juice, salad, tea, milk
6. Swim, jump, run, book
7. Red, yellow, pink, big
8. Carpet, blouse, dress, trousers.
VII. Guess the sentence: 5,14,7,
12, 9, 19, 8, 9, 19, 6, 21, 14. (English is fun.)
VIII. The
Ethnographical Competition.
1.
The English language is the language
of…
a)
Americans;
b)
English and Americans;
c)
English.
2.
How many people of the world speak
English?
a)
1,5 billion
b)
100 thousand
c)
3 million.
3.
What money is used in the UK ?
a)
pounds;
b)
pounds of sterling;
c)
dollars.
4.
The capital of the UK is…
a)
Paris ;
b)
London ;
c)
Rome .
5.
What is the national English meal?
a)
Porridge; b) pizza; c) pasta.
6.
Who is the founder of London ?
a)
Romans; b) English; c) Scots.
7.
What famous play was written by W.
Shakespeare?
a)
Ruslan and Ludmila;
b)
Romeo and Juliet;
c)
Yunona and Avos;
8.
Big Ben is… a tower; b) a clock; c) a
clock tower.
IX.
Guess the hero from the fairy tale according to its appearance.
1.
Funny and fat. (Winnie the Pooh)
2.
Kind and beautiful. (Cinderella)
3.
Wooden with a long nose. (Pinocchio)
4.
Green and jumping. (Grasshopper)
5.
Careless and good. (Red Riding Hood)
6.
A girl with blue hair. (Malvina)
7.
A man with a long black beard. (Casabas
Barabbas)
X.
Say the opposites to the given words: Short -…, new-…, thin-…, boy-…, happy-…,
black-…, man-…, hot-…, son-….
XI.
Match countries with the capitals and people:
The
USA Russian Moscow
XII.
Correct the mistakes in the letter.
Hello!
My name are Helen. I from England .
I wants to be you penfriend. I have
got a sister. She name is Patty. Her husbands name is Mark. They got a pet dog.
My father is a teacher. My mother is a doctor. You have any brothers or
sisters?
Please,
write to me.
Love, Helen.
XIV.
Make up a sentence:
1)
My brother | plays | computer | games
every | day.
2)
I usually | have | rice and | meat
for | lunch.
3)
Yesterday | I | didn’t | go to | the
shop.
T:
Well, I think our journey is coming to the end. Thank you, dear children, for
your participation in all competitions. I think you liked to travel. Let’s give
the word to our dearest jury. Please, tell us the results. So, the winner of
the game “Who Knows English Best “is…. My congratulations to the winner. Good
luck to you .Good bye.
Coloured ABC party
Мета:
·
закріпити та застосувати вміння та навики учнів з вивчених тем;
·
повторити вивчені
літери англійського алфавіту та вірші на
ці літери;
·
активізувати в мові
назви кольорів;
·
розвивати навички
зв’язного усного мовлення, увагу, пам’ять та творче мислення дітей;
·
виховувати любов до
англійської мови, почуття допомоги та уміння працювати в групі.
Обладнання: літери
англійського алфавіту, костюми Веселки, Хмаринки, Чарівників, Кольорів, Мишки, Котів, Лисички, Ведмедя, музичний супровід.
Teacher: What a day! What a beautiful day!
Hello dear kids and your parents.
Nice to see you today
At our
“Coloured ABC party”.
Десь далеко за морями
За високими горами
Було царство
невеличке
Аж ніяк воно
незвичне.
І король тут
завжди з нами –
Mister Alphabet з вусами.
Mr. Alphabet: Добрий
день шановні пані.
Вас вітаємо у
залі!
Hello dear
friends and guests.
My name is Mr.
Alphabet.
I am a boy.
With English
language I bring joy.
To the land we go
Where letters
stand in a funny row:
Ss: We have found all the
letters.
Big and
small, short and tall.
Now we know all the letters
After all,
after all.
S1: A IS FOR APPLE.
B IS FOR BLUE.
S2: C IS FOR
CAKE. D IS FOR
DOG.
S3: E IS FOR EIGHT. F IS FOR FISH ON A BIG ROUND PLATE.
S4: G IS FOR
GIRL. H IS FOR
HATS.
S5: I IS FOR ICE-CREAM.YUM, I
LIKE IT. J IS FOR
JEANS.
S6: K IS FOR
KITTEN. L IS FOR
LAMP.
S7: M IS FOR MOUTH. N IS FOR
NOSE.
S8: O IS FOR ORANGES . P
IS FOR PENCIL.
S9: Q IS FOR QUEEN.
R IS FOR ROUND BOX RED BLUE AND GREEN.
S10: S IS FOR
SOCK. T IS FOR
TRAIN.
S11: U IS FOR UMBRELLA WE USE IN THE RAIN. V
IS FOR VASE.
S12: W IS FOR WHITE.
X IS IN FOX AT THE END.THAT IS
RIGHT.
S13: Y IS FOR
YELLOW. Z IS FOR THE ZOO.
Ss: That is all the letters.
Can you
say them too?
We have
found all the letters.
Big and
small, short and tall.
Now we
know them all
Once for
all, once for all.
Mr. Alphabet: Оце дива ми стали мудрі, мов сова!
І скарб знайдемо нині разом ми,
Ми ж
розгадали карту всі!
Крок ліворуч, три праворуч.
Два стрибки назад зроби.
Стань із другом
разом поруч
І під пальму
зазирни.
Teacher: І тут, звичайно, ми знайшли
свій скарб – English letters. Наші діти не лише
гарно вчаться, а й танцюють вміло. Тож зараз будуть танцювати, наше свято
прикрашати.
Танець “Don’t study – Let’s dance”
Teacher: Дякуємо нашим учням. Молодці!
А зараз до Вашої уваги коротка інсценізація казки “ The Bear and the Fox”.
Fairy tale “The Bear and the Fox”
SCENE 1
NARRATOR:
One day the Bear was in his garden.
The Fox saw him and came up to him.
THE FOX:
Dear Bear let me use your garden. I
would like to plant some radishes there.
THE BEAR:
But how shall we divide them?
THE FOX:
You’ll take the tops and I’ll take
the roots.
NARRATOR:
So, the Bear agreed, and the Fox planted some
radishes. The radish grew and grew and when it was ripe she dug them out.
THE FOX:
My dear Bear, let’s divide our
radish. Take your tops and I’ll take my roots.
NARRATOR:
Taking the tops, the Bear saw that
they were bad.
THE BEAR:
The tops are bad. What about
roots? Where could I find them?
NARRATOR:
The Bear began to dig the ground. He
was angry because he found nothing.
THE BEAR:
You have tricked me, Fox.
SCENE 2
NARRATOR:
In a year the Fox came to the Bear again and asked to
use his garden.
THE FOX:
Dear Bear, may I use your garden?
THE BEAR:
I am very angry with you, sister
Fox. I was very kind to you but you have tricked me.
THE FOX:
Please, brother Bear, be so
kind. Forgive me that, please.
THE BEAR:
Oh, all right. But this time I’ll
take the roots.
NARRATOR:
This time the Fox planted some
poppies. It was time to divide the harvest.
THE FOX:
Come, brother Bear, let us divide
the poppies. The top is for me and the roots is for you.
NARRATOR:
The tops went to the Fox and the
roots went to the Bear.
THE BEAR:
The roots are bad. What about tops? Where could I find
them? You have tricked me again, Fox! I’m so angry with you! Don’t ask me to use my garden.
NARRATOR:
The Bear was so angry with her that
he came out without a word.
Poems
S14: I have many pencils
Red
and green and blue
I
will draw a picture
And
give it to you!
S15: The frog is
green, green, green.
And
so is the tree,
One,
two, three, one, two, three.
Red,
red, red the rose.
Blue,
blue, blue the dress.
Grey,
grey, grey the rat
And so
is the cat!
Teacher: А тепер дорогі друзі дозвольте Вас познайомити з дуже цікавими
гостями. Зустрічайте Mr. Cloud,
Rainbows and The Colours.
Rainbow 1: Hello my dear
friends
I’m glad to see you.
I have different colours.
What are they?
Let me introduce them.
Mr. Cloud: I see green I
see yellow
I see that funny fellow
I see white I see black
I see this and that and that.
I see pink I see brown
I stand up and sit down
I see red I see blue
I see you and you and you!
RED: Red is an apple
Red
is a cherry
Red is a rose
And
a strawberry.
ORANGE: Orange is an
orange
Orange is a carrot
Orange is the colour
Of the beak of a parrot.
YELLOW: Yellow is a lemon
Yellow is a star
Yellow is the sun
In the sky so far.
GREEN: Green is grass
Spring beans and peas
Green are the branches –
On Christmas tree.
BLUE: Blue is the ocean
Blue are my eyes
Blue is the sky where
The lonely eagle flies.
PURPLE: Purple is the
colour of love
Purple is the colour I dream of
Purple is the colour of me
Purple is the best you see!
Rainbow 2: You have met
all my friends
I can’t live without.
I see you’re not tired,
So let us watch the folk game “ Little grey mouse”.
Folk game “ Little grey mouse”
(На сцену виходять п’ять котів і
мишка)
The Cat 1: At last we’ve caught you stealing
From our kitchen cupboard.
At last, at last, we’ve caught you,
And we’ll hold you fast.
The Mouse: Let me go!
Let me go!
I took a little bite
Not to eat.
Just to taste.
Won’t you, please, let me go?
The Cat 2: You took the cheese that we
Had wanted for our breakfast.
You stole and ate our cheese,
And now we had none left.
The Mouse: Let me go!
Let me go!
I took the cheese because
Doctor says,
Cheese will cure
My bad cold. Hear me cough! (Coughs.)
The Cat 3: You took as well a big
Red-ripe, “Delicious” apple.
You took and ate it up,
And here’s the apple core!
The Mouse: Let me go!
Let me go!
“An apple every
day”,
So they say,
So they say,
“Keeps the doctor away”.
The Cat 4: Hear how she lies and fibs,
As if we would believe her.
She lies and fibs, and we
Must find a cure for her.
The Mouse: Let me go!
Let me go!
I promise to be good,
Never steal,
Never lie.
Won’t you, please, let me go?
The Cat 5: Now you’ve repented and have
Given us your promise,
“No lies, no fibs, no stealing!”,
We will let you go!
(На сцену виходять
чотири чарівники і кольори.)
Wizard 1: When I put
yellow
Paint on red
The colours change
To orange instead.
(Yellow, Red and Orange are dancing)
Wizard 2: Mixing blue
and red
I get a pretty shade of violet.
(Blue, Red and Violet are dancing)
Wizard 3: Another trick
That I have seen
Yellow and blue
Turn into green.
(Yellow, Blue and Green are dancing)
Wizard 4: There is magic
When the colours mix
It is fun to watch them
Doing tricks.
All characters together are singing the song “Old
McDonald has a farm”
And then “The ABC song”
A,B,C,D,E,F,G,H,I,J,K
Sing the alphabet along with us today!
L, M, N,O,P,Q,R,
Sing with us and be a star.
S,T,U,V,W,X,Y,Z.
Sing this song and now you know the alphabet.
The End J
Немає коментарів:
Дописати коментар